Hängpattar..

Skrivet 2011-02-04 @ 22:47:46







lillan borstade tänderna me Marcus å ja va precis på väg in i duschen..
Ehléna kunde inte hålla sig, pekade på mig å skrek rakt ut: "HAHA NAKENFIIIS!!!"
å ja svara: "vadå? va äre me de? borsta tänderna du.. en vacker da kommer du oxå få hängpattar..(!)"
varpå hon svara: "öhh näe, kommer ja inte alls!"
jag: "johorå, kommer du visst få!"
hon kontra direkt me att: "jaha, men ja kommer ALDRIG sätta på mig dom..!!!"

HAHAHA!!!

ja, ja vet inte..
men hängpattar är väl inget som en tjej vill ha..
känns skönt att man kan fixa till det om man nu har hängpattar =)
har inget emot folk som fixar till dom efter barnafödande el. om man mår dåligt över sina A-kupor..
men man behöver inte lägga in dubbel-Ö för det..
efter egen erfarenhet så tappar man lite av det kvinnliga när man fått barn så ja ska absolut fixa mina, men det får vänta tills barn nr.2 kommit..
det är inget ja tänker sticka under stolen me, all är vi olika
ja ser inget fel i det, ja tänker heller inte göra dubbel-D
ja gör det för mig själv och ingen annan!
för att få behålla lite självkänsa och kvinnlighet..
det är en sak som ja beslutade efter att unge nr.1 anlände
inte för att ja har hängpattar än,
men man kan inte förneka att man fått känna på tyngdkraften efter barnafödande! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback