Shit pommes!

Skrivet 2011-02-01 @ 18:17:33

va längen sen ja skrev..(!) bloggtorka..?! el. äre inget spec. som hänt..? tror det är en blandning.. =)



Matvanor:

Bästa maträtt? har ingen favorit eftersom ja älskar mat! =)

Bästa dryck? Ramlösa och kaffe

Hat dryck och maträtt? äter inget som lever i vatten.. lingondricka.. fast hat.. det va väl att ta i?!

Bästa alkoholdryck? whiskey

Använder du smör på smörgåsen? äter sällan macka, men när ja väl äter så ja.. men då ska det vara Bregott!

Smågodis eller färdiga påsar äter knappt godis! nån gång ibland.. då äre choklad

Favoritglass? laktosintollerant.. blir isglass i sånna fall.. å det finns ju inte många sånna..





Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? vad räknas in i denna kategori.. kläder å sånt? de har ja ingen koll på.. ja köper när ja behöver.. å det brukar inte vara varje månad..

Har du mer skor än kläder? ja försök att hitta skor åt mig..!!! HAHA! men kläder har ja, men inte överdrivet mycket.. fyller två hyllor i en garderob

Favoritplagg? lång top och leggings..

Hatplagg? men vadå hatplagg..?! nåt fult ja vet är tjejer som har leggings även har för kort top så "cameltoe" syns.. el. att man ser en leggingsrumpa! pojkar kanske blir sexuellt uphetsad av det, men personligen så tycker ja det är väldigt smaklöst!





Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? jobbar

Vad vill du bli? jag ÄR Makeup Artist, precis som ja vill va! =)

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ja, annars skulle ja inte kostat på mig utbildningen!

Är lönen viktigast? man skall aldrig gnälla! är man missnöjd kan man ju alltid försöka göra något åt det! annars får man bokstavligen skylla sig själv! byta jobb, yrke, vanor.. oavsett inom vilken kategori det handlar om





Boende:

Lägenhet eller hus? typ hus..

Framtidsplaner med boende? håller på att bygga eget nu, ska bli klart i maj om allt går som det ska..

Litet eller jättestort? just nu litet, men snart större..(MKT. STÖRRE!)

Drömboende? kan man önska sig nå annat än ett nybyggt?! me en tomt på över 2500kvm?

Landet eller mitt i stan? Alnö, en liten bit utanför men ändå nära till allt.. allt e relativt, beror på va man ha för intressen.. 15min till "Centrum" stör inte mig

Mysigt eller sterilt? en kombination skulle ja vilja säga.. mysigt, men enkelt och stilrent!





Lite allt möjligt:

Har du barn? ja

Är otrohet okej? inte under några som helst omständigheter! inte ens om man e hockeyspelare el. resande säljare..(!)

Älskar du någon? ja, mitt barn så klart! å min underbara sambo + våra två katter

Betyder familjen mycket för dig? ja, ja har en nära relation med både min familj och sambons.. ja tycker det är viktigt för hela familjen! för sambon och dottern att man kommer överens å kan umgås

Är du lojal? ärlig å rak på sak! ibland kanske man e lite för hård.. men det är nog mkt. för att skydda mig själv pga. min uppväxt.. om man säger så här: fråga mig inte om du är rädd för svaret!

Tycker du om att dricka dig full? kan nästan säga att ja e nykterist! ett glas virre el. vin är helt ok! men de blir man inte full på..

Hemmafest eller krogen? hemmafest helt klart! trerätters middag, god dryck å spel el. va man nu hittar på..




"utmanar".. Lina och Maddis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback