Åhh, en blogg!

Skrivet 2010-12-06 @ 22:41:39

tänk att man skulle börja med en sån här.. ja blogg igen..
hade nån frågat mig för 2månader sedan hade ja skratta!=)
men idag var det faktiskt min sambo som uppmanade mig att börja skriva..
ja har ju haft idétorka som ingen annan.. så intresset för att skriva var inte på topp!
men nu när ja scrollat igenom en massa bloggar.. MÅNGA TOTALT ointressanta..
så.. kan dom kan ja! =)
detta är mitt första inlägg, dock inte nåt intressant..
kan bero på klockslaget å att ja vet att ja slår upp ögonen 05.10 imorrn första gången.. =)

men ska defenitivt anstränga mig denna gång!
då ja å min sambo har några framtida projekt kan det va skoj att kunna blicka tillbaka!

tack å go natt å på återseende!






Kommentarer
Postat av: maddi

har länkat din blogg i min blogg nu gumman! älskar dig!

2010-12-08 @ 15:33:14
URL: http://madiore.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback